Možnosti odběru zboží


1. Závoz k zákazníkovi

Pokud jste zákazníky společnosti LESKO-Velkoobchod nápojů můžete si nechávat zboží zavážet z distribučního střediska. Zboží Vám zavezeme při odběru nad 5.000 Kč bez DPH. Závozy jsou uskutečňovány každý pracovní den na základě objednávek, zpravidla do 24 hodin od objednání zboží v okolí Zlína, ostatní regiony dle rozvozového plánu.


2. Přímý nákup na prodejně CASH and CARRY

Nakoupit můžete v prodejně Zlín - Prštné, kde je veškerý nabízený sortiment zboží.


Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Chceme být místem, které Vám opakovaně poskytne pohodlný a rychlý nákup do Vaší společnosti.
Udělejte nákup za bezkonkurenční cenu!



Možnosti objednávání zboží


Objednávku u naší společnosti můžete vytvořit několika způsoby

E-mailem:

Telefonicky:
  • 577 018 630
  • 577 210 609
  • 603 215 715
  • 731 615 590

Faxem:
  • 577 001 461

Předáním objednávky:
  • obchodnímu zástupci
  • našemu řidiči

E-shop:


Pravidelné volání


Služba pravidelné volání je určena pro zákazníky, kteří nechtějí myslet na to, že musí objednat zboží a navíc ušetří za telefonní poplatky. Stačí nahlásit u telefonní operátorky požadované termíny volání a naše telefonní operátorky Vám zavolají pro objednávku.




Připomínky, náměty, stížnosti


Stále se snažíme zlepšovat kvalitu našich služeb, a proto pokud nejste s něčím u naší společnosti spokojeni nebo máte nějaký námět, co bychom měli zlepšit, kontaktujte prosím svého obchodního zástupce nebo můžete kontaktovat přímo vedení společnosti na e-mail lesko@lesko-zlin.cz




Kontakt pouze pro E-shop společnosti Lesko-Velkoobchod nápojů, s. r. o.:

• Telefon pro e-shop: 467 770 070

Lesko - velkoobchod s nápoji, e-shop
 
• E-mail pro e-shop: b2b@lesko-zlin.cz
 
V e-shopu mohou nakupovat pouze podnikatelé s platnou registrací.

Od 1. 2. 2016
MOŽNOST MIMOSOUDNÍHO ŘEŠENÍ SPORU PROSTŘEDNICTVÍM ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je systém, který při řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli umožňuje alternativní postup mimo klasickou soudní cestu. V případě nespokojenosti se zákazník může se svým podnětem obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce jako příslušný orgán státního dozoru. Česká obchodní inspekce má k dispozici potřebné informace o alternativním postupu, kterým může zákazník spor řešit. Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete na internetové adrese České obchodní inspekce.

Podle současné právní úpravy obchodních podmínek.




Navštivte nový E-shop. Naleznete zde celý sortiment pro podnikatele.
V e-shopu mohou nakupovat pouze podnikatelé s platnou registrací.


Letáková akce
 
Leták prodejny Cash & Carry